چاپ تقویم دیواری می تواند در سایز و طرح های متنوعی صورت بگیرد. حتی می توانید تعداد برگه های آن را هم خود شما مشخص کنید که به چه صورت باشند. تقویم دیواری از آن دسته تبلیغات چاپی جذاب به شمار می آید که طرفداران زیادی دارد. تنها با سفارش یک تقویم دیواری، می توانید در تمام طول سال، تبلیغ مجموعه خود را جلوی چشمان مشتری داشته باشید.
همانطور که متوجه شدید، امکان سفارش این نوع تقویم های دیواری در تعداد برگ های متفاوت وجود دارد. یعنی می توانید تقویم مورد نظر خود را در یک برگه به طور کامل سفارش دهید. یا این که تقویم دیواری را در تعداد برگه های بیشتری تقاضا کنید. جنس کاغذهای چاپ تقویم هم با یکدیگر تفاوت هایی دارند. انتخاب هر نوع کاغذ می تواند علاوه بر افزایش و یا کاهش کیفیت، قیمت متفاوتی هم برای شما به همراه داشته باشد.
انتخاب طرح تقویم بر اساس نظرات شما انجام می شود. یعنی هم می توانید با توجه به محصولاتی که در مجموعه خود دارید، طرح آن را انتخاب کنید هم این که با توجه به طرح هایی که گرافیست، نشان شما می دهد، آن طرح را برگزینید. چاپ تقویم های دیواری در مجموعه پرگاس در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می شود.

هزینه چاپ تقویم دیواری

امکان ثبت سفارش تقویم دیواری در سایز و طرح های متنوعی وجود دارد.

در صورتی که قصد چاپ تقویم دیواری را به منظور ارائه به مشتری دارید، باید بدانید که یکی از بهترین و جذاب ترین هدایا شناخته شده است.

توجه داشته باشید که تنها با سفارش یک نوع از تقویم های دیواری، می توانید تبلیغاتی که در نظر دارید را تمام سال، جلوی چشم مشتریان خود قرار دهید.

این تقویم ها را در جنس های متفاوتی، مورد چاپ قرار می دهند و می تواند قیمت مختلفی را بر همین اساس، داشته باشد.

در صورت تمایل، می توانید طرح پیشنهادی خود را اعلام کنید یا این که هیچ نظری در این رابطه نداشته باشید.