چاپ بادکنک به عنوان یکی از چندین خدمات تخصصی محسوب می شود که در مجموعه پرگاس، قابلیت اجرا دارد.

با چاپ بادکنک، می توانید هر نوع عکس و عباراتی که در نظر دارید را با توجه به سلیقه خود، پیاده سازی نمایید.

 

چاپ بادکنک تبلیغاتی

شاید برای برخی از افراد، چاپ بر روی بادکنک، یک امر عادی و تنها برای سرگرمی تلقی شود. اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که با این کار، می توانید تبلیغات بسیار گسترده ای را برای خود رقم بزنید.

چاپ اختصاصی بادکنک

با چاپ اختصاصی بادکنک، می توانید به معرفی برند و کسب و کار خود به دیگران بپردازید. توجه داشته باشید که هرچه بادکنک شما در ابعاد بزرگتری باشد، بهتر از آن چه تصور کنید، می تواند به معرفی آن چه در نظر دارید، مشغول باشید. اگر هیچ فعالیتی ندارید که بخواهید با چاپ بادکنک به تبلیغ آن بپردازید، می توانید به عنوان یک هدیه شیک و جذاب از آن استفاده کنید.
بنابراین طراحی بادکنک همراه با نوشته و عکس های جذاب، می تواند به عنوان یک هدیه خاص تلقی شود. به این ترتیب، مهمانی و جشن های شما می تواند با استفاده از بادکنک های چاپی اختصاصی، بسیار زیبا و جذاب تر شود.

طراحی چاپ بادکنک تبلیغاتی

در حال حاضر، روش های تبلیغاتی بسیاری وجود دارد که هریک می توانند به نوعی توجه مخاطبان خویش را برگزینند.

یکی از این روش های تبلیغاتی که بسیار هم طرفدار دارد، چاپ بادکنک است. شما با چاپی که بر روی بادکنک می زنید نسبت به معرفی برند و یا سایر مواردی که در نظر دارید، می پردازید.

تعداد بادکنک ها را خود شما مشخص می کنید و می توانید آن را در حجم های بالاتری سفارش دهید و بر این اساس، تخفیف بیشتری را دریافت دارید.

هرچه حجم سفارشات شما بیشتر باشد، در نهایت خرید شما با قیمت مناسب تری ثبت خواهد شد.