یکی از محبوب ترین روش های چاپ دیجیتال، همین چاپ سابلیمیشن است. این روش از چاپ به تصعید رنگ معروف هست. در این روش، رنگی که بر روی کاغذ چاپ شده است به اجسامی مانند، لیوان، پارچه و یا کاشی و غیره انتقال پیدا می کند. این انتقال می تواند با توجه به میزان فشار و گرما به وقوع بپیوندد. در حقیقت، ذرات جامد جوهر به حالت گاز در می آیند. چاپ سابلیمیشن یک روش مقرون به صرفه و آسان است که از آن جهت شخصی سازی محصولات استفاده می کنند.

 

روش چاپ سابلیمیشن

یکی از روش های چاپ دیجیتال بر روی اجسام است که طرفداران زیادی دارد. طرحی که در نظر دارید، با استفاده از کامپیوتر، مورد طراحی قرار می گیرد. سپس ان را از طریق پلاتر و یا پرینتر بر روی کاغذ چاپ می کنند. در نهایت توسط دستگاه های پرس حرارتی، طرح را بر روی انواع محصولات منتقل می کنند. این روش از چاپ، کیفیت فوق العاده بالایی دارد و بسیار مقرون به صرفه است.

چاپ ماسک

چاپ ماسک در پرگاس دنیز پرینت مرکز خدمات چاپ در کرج

چاپ کلاه

چاپ کلاه در پرگاس دنیز پرینت مرکز خدمات چاپ در کرج

چاپ روی شال

چاپ روی شال در پرگاس دنیز پرینت مرکز خدمات چاپ در کرج

چاپ سویشرت

چاپ سویشرت در پرگاس دنیز پرینت مرکز خدمات چاپ در کرج

چاپ پدموس

چاپ پدموس در پرگاس دنیز پرینت مرکز خدمات چاپ در کرج

چاپ پازل

چاپ پازل در پرگاس دنیز پرینت مرکز خدمات چاپ در کرج

چاپ پرچم

چاپ پرچم در پرگاس دنیز پرینت مرکز خدمات چاپ در کرج

چاپ روی لیوان

چاپ روی لیوان در پرگاس دنیز پرینت مرکز خدمات چاپ در کرج

چاپ روی تیشرت

چاپ روی تیشرت در پرگاس دنیز پرینت مرکز خدمات چاپ در کرج

پرینترهای سابلیمیشن

جهت در اختیار داشتن یک چاپ سابلیمیشن فوق العاده و باکیفیت، به یک پرینتر مخصوص و حرفه ای برای این کار نیاز دارید. در واقع پرینترهای جوهرافشانی هستند که می توانید به راحتی با استفاده از جوهرهای ویژه سابلیمیشن، طرحی که برای چاپ نیاز دارید را به شما تحویل دهند. دقت کنید که نوع کاغذ و جوهر در این روش از چاپ، مخصوص است.