با چاپ روی شال و روسری، می توانید به معرفی برند و یا لوگوی خود بپردازید. توجه داشته باشید که پارچه مناسبی را برای این کار انتخاب کنید تا هم کیفیت بالایی به همراه داشته باشد هم از نظر قیمتی، شریاط مناسبی را برای شما فراهم آورد. پارچه هایی که حاوی الیاف پلی استر هستند، می توانند چاپ بهتر و باکیفیت تری را به همراه داشته باشند.

این نوع از چاپ بر روی پارچه، می تواند هم به صورت یک رو انجام شود هم این که آن را در حالت دو رو سفارش دهید. چاپ روی شال با شست و شو از بین نمی رود. همچنین لازم است بدانید که طرح و یا نوشته هایی که جهت چاپ روی پارچه سفارش می دهید، کاملا اختیاری هستند. یعنی می توانید هر طرح، برند، لوگو و یا نوشته ای که تمایل دارید را مورد سفارش قرار دهید.

این روش از تبلیغات می تواند بسیار حرفه ای تلقی شود. زیرا با استفاده از شال، می توانید به صورت مداوم، تبلیغات مجموعه خود را جلوی چشم مخاطبان قرار دهید. هر جنس شال را با روش خاصی از چاپ، تولید می کنند. بنابراین ممکن است با تغییر جنس پارچه، روش چاپ هم تغییر کرده و در نهایت، قیمت دریافتی شما بسیار متفاوت تر از چیزی باشد که در نظر داشته اید.

هزینه چاپ روی شال

چاپ روی شال، می تواند به منظور انجام تبلیغات برای یک مجموعه خاص باشد یا این که یک قطعه شعر و یا نوشته و طرحی جذاب را برای آن در نظر بگیرند.

نوع پارچه شال در این موارد چاپی از اهمیت بالایی برخوردار است. پارچه هایی که در تولید آن ها از الیاف پلی استر استفاده شده است، می توانند کیفیت چاپ بالاتری را تجربه کنند.

این نوع از طراحی و چاپ کاملا ضد آب است و می توانید به راحتی پس از گذشت مدت زمانی خاص، به شست و شوی آن بپردازید. در این شرایط، اطمینان داشته باشید که هیچ مشکلی برای طرح چاپ شده روی شال به وجود نخواهد آمد.