چاپ استند را در دنیای امروز می توانیم از پرکاربردترین و مناسب ترین روش های تبلیغاتی محسوب کنیم. این روش در محیط های شرکتی و نمایشگاهی، کاربرد زیادی دارد. شما می توانید از استندهای ایستاده به منظور معرفی آن چه تولید می کنید و یا خدماتی که ارائه می دهید، بپردازید.

 همانطور که می دانید، استندها به راحتی قابلیت جابجایی و باز و بسته شدن دارند، بنابراین اگر زمان کمی دارید، بهترین انتخاب، چاپ استند است.

قیمت چاپ استند

استندها را می توانید در سایز و همچنین جنس های متفاوتی سفارش دهید. با سفارش چاپ استند در مجموعه پرگاس، می توانید استندهای مورد نظر خود را در بالاترین کیفیت چاپ به همراه مرغوب ترین پایه ها تحویل بگیرید.

چاپ استند با پلات لمینت را می توانیم یکی از مرسوم ترین روش های چاپ استند نام ببریم. البته از این استند برای فضاهای داخلی و سربسته استفاده می کنند. استند دیگری که باید در مورد آن بیشتر بدانید، استند با بنر اکوسالونت است. 

چاپ استند نمایشگاهی

این روش را می توانیم از ارزان ترین روش های چاپ در کشور بدانیم. این استند قابلیت استفاده هم در فضاهای داخلی دارد هم این که می توانید از آن در محیط بیرونی استفاده کنید. پایه های استندها هم مدل های مختلفی دارند که امکان انتخاب برای شما وجود دارد.

طراحی چاپ استند

یکی از روش های تبلیغاتی موثر و پربازدهی که در حال حاضر توسط شرکت های گوناگون انجام می گیرد، چاپ استند است. استندها را به صورت نمایشگاهی و یا شرکتی سفارش می دهند و هریک می تواند مزایای خاص خود را به همراه داشته باشد.

در این رابطه نیز می توانید طراحی اولیه آن را خودتان ارائه دهید و یا این که طرحی را بیان کنید تا طراحان چاپخانه با توجه به نظرات شما، آن را طراحی کرده و جهت چاپ، اقدام نمایند.

استندها می توانند در ابعاد گوناگون و مدل های مختلفی دیده شوند و این شما هستید که تمامی این موارد را برای استند خود اعلام خواهید کرد.