چاپ تراکت، معمولا در سایزهای متفاوتی صورت می گیرد و با توجه به نوع شغل و حرفه ای که دارید، می توانید یک اندازه را در نظر بگیرید و نسبت به سفارش آن اقدامی نمایید.

برای اطلاع از هزینه چاپ تراکت و نحوه ثبت سفارش چاپ تراکت با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

چرا چاپ تراکت؟

از قدیم، یکی از موثرترین شیوه های تبلیغاتی نیز، بهره بردن از تراکت شناخته شده است زیرا می تواند به صورت دقیق و جدی به معرفی آن چه شما قصد فروش و یا معرفی دارید، بپردازد.

 

در عین این که می توانید تراکت را در سایزهای متنوعی سفارش دهید، امکان ثبت سفارش آن در کیفیت های متفاوت کاغذ نیز وجود دارد.

برای این که بهتر بتوانید با استفاده از تراکت خود، مشتریان را تحت تاثیر قرار دهید، می توانید قبل از ثبت سفارشات خود، با کارشناسان ما در این زمینه مشورت نمایید تا بهترین انتخاب را صورت دهید.

رایج ترین سایزی که معمولا برای انواع تراکت در تمامی گروه های شغلی به کار برده می شود، سایز آ5 است که هر نوع اطلاعاتی را تحت پوشش خود قرار می دهد.

 

چاپ تراکت

قیمت چاپ تراکت

لازم است بدانید که متن های به کار برده شده در تراکت های تبلیغاتی نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند و بایستی بهترین و تاثیرگذارترین متنی که به ذهن شما می رسد نیز در آن درج شود.

چاپ تراکت تیراژ کم

چاپ تراکت در سایز و ابعاد متفاوتی انجام می شود. شما می توانید تراکت های مورد نظر خود را در جنس های متفاوتی سفارش دهید.

به این ترتیب، قیمتی که برای آن ها بیان می شود، یک قیمت متفاوت خواهد بود. توجه داشته باشید که چاپ تراکت، یکی از مرسوم ترین روش های تبلیغاتی است که می تواند توجه مخاطب و یا مشتری را به محصول و یا خدمات ارائه شده توسط شما، جلب نماید.

طراحی تراکت می تواند با توجه به نظر شما انجام شود یا این که صفر تا صد طراحی آن را به طراحان و گرافیست های پرگاس بسپارید.