اگر به دنبال چاپ کاغذ دیواری اختصاصی با طرح و نوشته دلخواه خود هستید، ما در پرگاس می توانیم نیاز شما را برطرف نماییم. در حال حاضر کاغذ دیواری های اختصاصی توانسته اند توجه هر مخاطبی را به خود جلب نمایند. به این ترتیب که سطح دیوار مورد نظر شما به طور کامل با آن طرحی که دارید، پوشانده می شود. با این اوصاف، می توانید از پوستر و یا کاغذ دیواری اختصاصی جهت تبلیغ یک برند مشخص و یا معرفی محصول اقدام کنید.
محیط های مسکونی و تجاری با استفاده از آثار گرافیکی و یا هنری مشهور، می تواند زیبایی بیشتری به همراه داشته باشد. در پرگاس تمام سعی خود را کرده ایم تا کاغذ دیواری اختصاصی و سفارشی شما را با قیمت مناسبی ارائه دهیم. البته باید توجه داشته باشید که در کنار قیمت مناسب، بالاترین و بهترین کیفیتی که می توانید در اختیار داشته باشید را هم به شما تحویل می دهیم.
کاغذ دیواری از چند پوستر تکمیل کننده در کنار یکدیگر تشکیل می شود. می توانید آن ها را بر روی دیوار و یا هر سطح دیگری بچسبانید. سایز آن را می توانید با توجه به دیوار محیط مورد نظر و یا آن چه مد نظر دارید، تغییر دهید.

هزینه چاپ کاغذ دیواری اختصاصی

چاپ کاغذ دیواری اختصاصی به این صورت است که شما چندین پوستر را بر اساس طرح انتخابی خود، تحویل می گیرید تا درمکان مورد نظر، کنار یکدیگر قرار دهید. این نوع از کاغذ دیواری ها را می توانید روی دیوار و یا هر سطح دیگری بچسبانید. کاغذهای دیواری که از آن صحبت می کنیم، یک دیزاین مدرن محسوب می شوند که طراحی فوق العاده چشمگیر و چشم نوازی را برای منازل و یا محل کار شما به همراه خواهند داشت. امکان سفارش این محصول در ابعاد متفاوت وجود دارد. کاغذهای دیواری، قابل شست و شو هستند و ماندگاری طولانی دارند.