در چاپ سررسید اختصاصی، می توانید لوگوی مجموعه خود را بر روی تمامی صفحات آن، مورد چاپ قرار دهید. انتخاب جلد متناسب با آنچه مد نظر دارید و حتی انتخاب تعداد تیراژی که از سررسید نیاز دارید، همگی موجب می شود تا سررسید مورد نظر به صورت اختصاصی چاپ شود. انتخاب سایز سررسید و طرحی که دارد، همگی با توجه به نیاز شما تعیین می شود.
اگر مدل و یا طرح خاصی را مد نظر دارید، می توانید آن را با چاپخانه مورد نظر در میان بگذارید. یا این که اگر هیچ طرح خاصی ندارید، این امکان برای شما مهیا شده است تا با گرافیست مجموعه هماهنگ شوید و از کار خود برای وی بگویید. به این ترتیب با توجه به لوگو و کاری که انجام می دهید، طرحی را به شما پیشنهاد خواهد داد.
بنابراین، می توانید از یک تبلیغات موثر برخوردار شوید. تبلیغات چاپی زمانی می تواند موثر باشد که بتوان از آن در هر لحظه استفاده کرد. در این شرایط، می توان ادعا داشت که لوگوی مجموعه و تبلیغات آن به صورت مداوم جلوی چشم مخاطب قرار دارد. حتی ممکن است سایر افرادی که با مخاطب شما در ارتباط هستند هم از این طریق با مجموعه ای که دارید، آشنا شوند.

هزینه چاپ سررسید اختصاصی

چاپ سررسید اختصاصی یک نوع چاپ است که به صورت کامل با تمامی سفارشات عمومی و کلی تفاوت دارد. توجه داشته باشید که طراحی این محصول بر اساس مشخصات و ویژگی هایی که شما از مجموعه خود اعلام می نمایید، صورت می گیرد. لازم است ابتدا شما، میزان بودجه خود را مشخص کنید و بر اساس آن نسبت به طراحی و چاپ این نوع از سررسیدها بپردازید. حتی در سررسیدهای اختصاصی، امکان انتخاب سایز آن ها هم وجود دارد. سفارش سررسیدهای فوق می تواند در تیراژهای متفاوتی انجام شود و مشکلی در روند چاپ و همینطور زمان تحویل آن ها وجود نخواهد داشت.