چاپ بنر در پرگاس با قیمت بسیار مناسب و در زمان سریع تر از چیزی که فکر کنید، اتفاق می افتد. امکان سفارش بنر در سایزهای متنوع وجود دارد. بنابراین هر سایزی که مد نظر دارید را اعلام کنید تا کارشناسان مجموعه، شما را راهنمایی کنند. چاپ بنر معمولا به منظور انجام تبلیغات صورت می گیرد. هر نوع تصویر بزرگی که می تواند یک مفهوم مشخص داشته باشد و هدفی را پیگیری کند، به عنوان بنر می تواند چاپ شود.
باید توجه داشته باشید که بنر مورد نظر را برای انجام چه کاری سفارش می دهید. بنابراین سفارش یک بنر در سایز بزرگ به منظور معرفی همایش، بسیار کارآمد خواهد بود. در حالی که بنری در سایز متوسط می تواند به خوبی بیانگر ویژگی های یک محصول فروشگاهی باشد. همچنین بنرهایی هستند که با توجه به مناسبت ها مورد چاپ قرار می گیرند. با این اوصاف، می توانیم کاربردهای بسیاری از هر بنر بیان کنیم.
بنرها را معمولا در کوتاه ترین زمان ممکن، مورد چاپ قرار می دهند. مگر این که چاپ آن مستلزم ارائه یک طرح گرافیکی خاص باشد که زمان بیشتر به منظور آماده سازی آن طرح در نظر گرفته می شود. قیمت هر بنر هم با توجه به نوع طرح و سایز و ابعاد آن بیان می گردد.

هزینه چاپ بنر

در زمان چاپ بنر، به ابعاد آن، میزان کیفیت جنس بنر و همینطور نوع جوهری که در چاپ به کار رفته است، توجه داشته باشید. تمامی این موارد می توانند در کیفیت نهایی بسیار موثر باشند. بنرها نیز انواع گوناگونی دارند که می توانید، با توجه به نوع انتظاری که از آن ها دارید، نسبت به انتخاب آن اقدامی داشته باشید. بنر را می توان یک روش مهم جهت انتقال پیام های تبلیغاتی دانست که از طرح های گرافیکی که شامل متن و تصویر است، در تولید آن ها استفاده می شود. بنرها معمولا از ویژگی ضد آب بودن پشتیبانی می کنند و کارایی بالایی دارند.