چاپ فاکتور، معمولا در سایزهای A3 تا A6 صورت می گیرد و شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود، یک سایز را سفارش دهید.

فاکتورها نیز به دو صورت کاربن دار و بدون کاربن طراحی می شوند و این امکان برای شما نیز وجود دارد تا هریک از فاکتورهای فوق را که تمایل دارید، سفارش دهید.

فاکتورهای رسمی و مالیاتی را با مشخصات و ویژگی های خاصی طراحی و چاپ می نمایند اما معمولا فاکتورهایی که غیر رسمی هستند را با توجه به سلیقه مشتری، مورد چاپ قرار می دهند.

فاکتورهای کاربن لس معمولا طرفداران بیشتری دارد زیرا استفاده از آن ها بسیار راحت تر از مدل های بدون کاربن است.

 

قیمت چاپ فاکتور

در صورت تمایل، این امکان را دارید تا فاکتورهای مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و نیازی نیست که به شکل حضوری مراجعه داشته باشید.

در میان انواع فاکتور، فاکتور تحریر 80 گرم را می توان به عنوان فاکتورهای ارزان و پرمصرف در بازار مورد معرفی قرار داد زیرا از قیمت فوق العاده مناسب تری برخوردار است.

در رابطه با فاکتور باید بدانید که همان اعتباری محسوب می شود که از سمت فروشنده به خریدار ارائه می گردد، بنابراین به میزان کیفیت چاپ و نوع طراحی آن دقت زیادی داشته باشید.

چاپ فاکتور

چاپ فاکتور رسمی

چاپ فاکتور می تواند به صورت های گوناگونی انجام شود.

توجه داشته باشید که نوع کاربن لس آن از مابقی، کاربرد و همینطور طرفداران بیشتری دارد.

امکان سفارش فاکتور در سایز دلخواه شما وجود دارد و هرچه ویژگی های اصلی آن را خود شما انتخاب کنید، در حقیقت نسبت به شخصی سازی، اقدام کرده اید.

در مورد هزینه فاکتور، عوامل بسیاری نقش دارند. یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت فاکتور، نوع آن است.

یعنی فاکتورهای کاربن دار و بدون فاکتور، قیمت متفاوتی دارند.

فاکتورهای رسمی و غیر رسمی هم شرایط خاص خود را دارند.

فاکتورهای رسمی، ویژگی های مخصوصی دارند که باید رعایت شوند در حالی که فاکتورهای غیررسمی می توانند در طرح های متنوعی چاپ شوند.