چاپ فولدر در مجموعه تخصصی پرگاس با چاپ افست و دیجیتال و به دو صورت و روش چاپ اختصاصی و عمومی انجام می شود. فولدرها و پوشه های تولیدی برای هر شغلی مناسب هستند. 

بنابراین با چاپ فولدر تبلیغاتی می توانید حرفه ای بودن خود را به رخ بکشید. این روش از تبلیغات می تواند به عنوان بهترین راهکار و ایده برای معرفی شما در نظر گرفته شود.

هزینه چاپ فولدر

چاپ فولدر قفل دار از اقتصادی ترین فولدرهایی است که می توانید سفارش دهید. فولدرهای اختصاصی را می توانید در 9 قالب برش و در سایز آ4 مورد سفارش و چاپ قرار دهید. این فولدرها رنگی چاپ می شوند و به صورت یک رو سلفون مورد تولید قرار می گیرند. 

قیمت چاپ فولدر

لازم است بدانید که استفاده از فولدر در دنیای امروز، به ما کمک می کند تا راحت تر بتوانیم شرکت های مختلف را از یکدیگر تشخیص دهیم. اگر احساس می کنید که برای چاپ فولدرهای خویش به طراحی ویژه ای نیاز دارید، می توانید روی کمک طراحان و گرافیست های مجموعه پرگاس، حساب کنید.
اگر قرار است در یک کنفرانس خاص و یا نمایشگاهی شرکت کنید، بدون شک با در اختیار داشتن فولدرهای مخصوص، می توانید مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید.

طراحی چاپ فولدر

چاپ فولدر، می تواند با توجه به طرح آماده شما صورت بگیرد یا این که اعلام نمایید که هیچ طرحی برای این کار ندارید.

به این منظور، بایستی یا طرحی را آماده کنید و سپس به چاپخانه تحویل دهید تا فرایند چاپ فولدر، طی شود.

یا این که به چاپخانه مورد نظر اعلام نمایید که قصد سفارش طرح را هم دارید.

در این صورت، طراحان با توجه به نوع برند و تمامی اطلاعاتی که شما اعلام می کنید، یک طراحی حرفه ای را برای شما رقم می زنند و می توانید آن را در لیست سفارش چاپ خود قرار دهید.