شما این امکان را دارید تا جهت انجام تبلیغات مجموعه خود از چاپ چسب استفاده کنید. چاپ چسب می تواند در زمینه شیشه ای و تمپلات صورت بگیرد. حتی امکان چاپ به شکل های رنگی هم میسر است. این نوع چسب ها از ضخامت های متنوعی برخوردارند. توجه داشته باشید که بهترین کیفیت و مرغوب ترین چسب ها را جهت انجام تبلیغات خود انتخاب کنید.
با چاپ لوگو یا برند خود بر روی چسب، می توانید اعتبار مجموعه خود را مورد تضمین قرار دهید. چاپی که بر روی چسب ها انجام می شود، از محدودیت رنگ برخوردار نیستند. در واقع می توانید هر رنگی که می پسندید و یا با رنگ های مجموعه شما هماهنگی دارند را انتخاب کنید. تمامی رنگ هایی که بر روی چسب مورد چاپ قرار می گیرند، شفاف و درخشان هستند. چسب های پهن شیشه ای که شفاف هستند، به دلیل دارا بودن قیمت مناسب، از پرفروش ترین چسب هایی است که به این منظور استفاده می شوند.
البته در نوبت اول چاپ چسب، باید این را بدانید که به جهت ساخت کلیشه، کمی هزینه بالاتری را باید بپردازید. اما در نوبت های بعدی، دیگر به ساخت کلیشه نیازی ندارید و هزینه های شما بسیار کمتر خواهد بود.

هزینه چاپ چسب

چاپ چسب را بر روی چسب های زمینه شیشه ای و همینطور تمپلات انجام می دهند که بالاترین کیفیت را دارا هستند.

این نوع از چسب ها را در ضخامت های متنوعی تولید می نمایند و کاربردهای آن ها نیز بی شمار است.

همانطور که می دانید، چسب ها از جمله اقلامی به شمار می آیند که کاربردهای فراوانی دارند.

زمانی که شما لوگو و یا برند خود را بر روی این نوع از چسب ها، مورد چاپ قرار می دهید، در حقیقت در حال افزایش اعتبار محصولاتی که دارید، هستید.

توجه کنید که این نوع از چاپ باید در کیفیت بالایی انجام شود.