فهرست مطالب

چاپ جعبه را می توان از مهم ترین بخش هایی که در یک بسته بندی وجود دارد، به شمار آورد. این کار را اغلب با استفاده از روش های متفاوتی انجام می دهند که چاپ افست، فلکسو و غیره را در بر می گیرد. به طور کلی از جعبه برای بسته بندی محصولاتی استفاده می شود که مقاومت خاصی مد نظر است. پس اگر به استحکام بالاتری نیاز داریم، بایستی از بسته بندی های کارتنی بهره ببریم.

چاپ جعبه آرایشی

چاپ جعبه آرایشی اهمیت فوق العاده زیادی دارد و می تواند در جذب مشتری و افزایش فروش، نقش به سزایی داشته باشد.

چاپ جعبه صنعتی

چاپ جعبه صنعتی یکی از چندین خدماتی است که پرگاس پرینت می تواند در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، برای شما به همراه داشته باشد.

چاپ جعبه دارویی

چاپ جعبه را می توان یکی از مهم ترین فعالیت هایی به شمار آورد که شرکت های گوناگون، آن را مد نظر قرار داده اند.

قیمت چاپ جعبه

در چاپ جعبه هم از چاپ تک رنگ و هم گاهی از چاپ دو رنگ استفاده می نمایند. برای چاپ جعبه های مورد نظر خود، می توانید از ایده های تیم پرگاس استفاده کنید. ما در همکاران خود از برترین طراح ها و گرافیست ها کمک می گیریم تا مشتری، رضایت کاملی از نتیجه کار داشته باشد. چاپ جعبه در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می شود. کیفیتی که دارد را تضمین می کنیم زیرا بهترین و باکیفیت ترین متریال را در تولید آن ها به کار می بریم.

چاپ جعبه تیراژ کم

چاپ جعبه، سفارشی هم انجام می شود و این مورد می تواند در برندسازی شما و شرکتی که دارید، نقش ویژه ای داشته باشد. حتی می توان حالت مشتری هایتان را تصور کرد که چه هیجانی در زمان باز کردن جعبه مورد نظر خود دارند. با این اوصاف، برای چاپ جعبه های مورد نظر خود، همین حالا اقدام کنید. کارشناسان فروش مجموعه پرگاس، با توجه به شرایط گوناگون شما، در کنارتان هستند و شما را مورد راهنمایی قرار می دهند.

تفاوت جعبه و کارتن

بسیاری از افراد، این تفکر را دارند که جعبه اسم مدرن همان کارتن است. در صورتی که اصلا همچنین چیزی نیست و هریک به تنهایی، یک محصول جداگانه هستند. تفاوت اصلی که در جعبه و کارتن می توانیم به آن اشاره ای داشته باشیم، در نوع متریالی می باشد که در تولید آن دو به کار رفته است. به عنوان مثال، اگر کارتنی همچون کارتن شرکت دیجی کالا را بررسی کنید، متوجه می شوید که از چند لایه کارتن تشکیل شده است.

انواع چاپ جعبه

اما اگر جعبه دستمال کاغذی و یا جعبه گوشی را پاره کنید، این را می بینید که تنها یک لایه مقوا در تولید آن به کار رفته است. پس ضخامت و لایه هایی که در تولید هریک از جعبه و کارتن به کار برده اند با یکدیگر متفاوت هستند. البته مهم است بدانید که برخی به خود کارتن ها هم جعبه کارتنی می گویند. بنابراین این تفکر اشتباه می تواند از نام آن ها سرچشمه گرفته باشد.

هزینه چاپ جعبه

در رابطه با چاپ جعبه، باید بدانید که این کار در صنایع گوناگون انجام می شود و کاربردهای بی شماری دارد.

در حقیقت، برای این که بتوانید بهتر و راحت تر، به معرفی محصولات تولیدی خود بپردازید، لازم است از فرایند چاپ جعبه استفاده کنید.

با این کار، می توانید هم نسبت به معرفی محصول خود اقدامی داشته باشید هم این که توضیحاتی مختصر در رابطه با نوع مواد اولیه آن محصول و یا روش های کار با آن و کاربردهایی که دارا است، بپردازید.

حتی مهم است بدانید که با چاپی که بر روی جعبه محصولات مورد نظر خود می زنید، می توانید برندی که دارید را معرفی کرده و در میان مشتریان، جا بیندازید.