با سفارش تقویم رومیزی اختصاصی، می توانید بهترین تبلیغات را برای شرکت و مجموعه خود داشته باشید. امکان چاپ این تقویم های رومیزی به صورت ماهانه و یا حتی فصلی وجود دارد. طراحی اختصاصی برگه های تقویم، بهترین انتخاب برای هر مشتری است. تقویم های رومیزی در تمام طول سال، مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین شما می توانید تبلیغ آن چه در نظر دارید را در کل سال، جلوی چشم مشتریان خود داشته باشید.
نحوه سفارش تقویم های مختلف می تواند هم به صورت حضوری انجام شود. هم این که تمامی مراحل سفارش را با استفاده از روش اینترنتی ثبت کنید. در این صورت می توانید در هر زمان از شبانه روز، نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام کنید. اگر در زمان سفارش، به مشاوره نیاز داشتید، می توانید از مشاوران همین مجموعه کمک بگیرید. انتخاب طرح، نوع کاغذ تقویم، رنگبندی آن ها و سایز تقویم اهمیت زیادی دارد.
بنابراین حتما تمامی موارد فوق را به طور دقیق مشخص کنید تا در نهایت، نتیجه ای که انتظار آن را داشتید، مشاهده کنید. البته باید بدانید که قیمت تقویم رومیزی اختصاصی هم به تمامی موارد فوق بستگی دارد. یعنی حتی با تغییر سایز تقویم و یا عوض نمودن جنس کاغذ به کار رفته، قیمت متفاوتی را به شما اعلام می کنند.

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی

تقویم رومیزی اختصاصی، می تواند تبلیغات مجموعه شما را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد.

بنابراین با چاپ آن و هدیه دادن به مشتری های خود، می توانید تبلیغاتی که در نظر دارید را در تمامی طول سال، جلوی چشم مشتریان خود داشته باشید.

این تقویم ها را به صورت ماهانه و یا حتی فصل به فصل مورد چاپ قرار می دهند. کاربردی که تقویم های رومیزی دارند به حدی زیاد است که تمامی مجموعه ها تمایل دارند تا از آن، نهایت استفاده را داشته باشند.

این چاپ در بالاترین کیفیت و مناسب ترین کیفیت به صورت اختصاصی توسط تیم پرگاس صورت می گیرد.