چاپ جعبه را می توان یکی از مهم ترین فعالیت هایی به شمار آورد که شرکت های گوناگون، آن را مد نظر قرار داده اند. دارا بودن ظاهر مناسب و بسته بندی درست و اصولی، می تواند توجه هر فردی را به خود جلب نماید. چاپ جعبه دارویی هم یکی از همین موارد است. بر اساس آیین نامه وزارت بهداشت، مقوا و یا کاغذی که از آن به منظور بسته بندی دارو استفاده می شود، باید کاملا بهداشتی باشد.

هزینه چاپ جعبه دارویی

علائم، توضیحات، اشکال خاصی بایستی بر روی بسته بندی های آن ها باشد تا علاوه بر پزشک، بیمار هم بتواند اطلاعات مناسب را در اختیار داشته باشد. چاپ جعبه دارویی باید کاملا متناسب با نوع دارویی که داخل آن قرار می گیرد، باشد. بنابراین باید یک نوع چاپ درست را برای آن در نظر گرفت. جهت تولید هر نوع جعبه دارویی و چاپ روی آن، باید یک سری نکات را رعایت کرد.

به عنوان مثال، در داروهایی که برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته می شود، لازم است از طرح های مخصوص استفاده نمود. زیرا با این کار، می توان یک تصویر ذهنی مثبت در فرد به وجود آورد. جهت چاپ جعبه دارویی مورد نظر خود، همین حالا با پرگاس پرینت تماس بگیرید تا در این رابطه مورد مشاوره قرار بگیرید.

طراحی و چاپ جعبه دارویی

مهم است این موضوع را بدانید که چاپ جعبه دارویی، از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

معمولا انواع داروها را داخل بسته بندی و جعبه های مخصوصی عرضه می کنند و باید روی آن ها به صورت اختصاصی درج شود که محصول مورد نظر چه مشخصاتی دارد.

علاوه بر بروشوری که داخل جعبه جهت راهنمایی بیمار قرار داده می شود، روی بسته بندی هم اطلاعاتی قرار می دهند تا فرد خریدار بتواند با توجه به آن ها، انتخاب خود را رقم بزند.

در زمان چاپ های مخصوص جعبه دارویی، دقت کنید تا بهترین و به عبارتی مهم ترین اطلاعات درج شوند.