چاپ لیوان کاغذی یا به عبارتی همان لیوان های یکبار مصرف، می تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی جذاب محسوب شود. شما می توانید لیوان های یکبار مصرف را با طرح های اختصاصی که در نظر دارید، مورد چاپ قرار دهید.

به این ترتیب، شما دارای یک محصول تبلیغاتی شیک، پرکاربرد و همینطور بهداشتی خواهید بود.

با استفاده از این روش، می توانید برند خود را برای تمامی افرادی که تمایل دارید، مورد معرفی قرار دهید.

چاپ لیوان کاغذی فوری

این روش از تبلیغات، به تازگی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. به گونه ای که آن را در طرح و رنگ های متنوعی سفارش می دهند تا بتوانند به تبلیغات آن چه در نظر دارند، بهتر و بیشتر بپردازند.

از آن جایی که استفاده از لیوان های کاغذی بسیار مرسوم و رایج شده است، می توان چاپ لیوان کاغذی را به عنوان بهترین روش تبلیغاتی بیان نمود.
چاپ لیوان های کاغذی 200 سی سی، بیشترین طرفدار را دارند.

این لیوان های کاغذی در محیط زیست زودتر مورد بازیافت قرار می گیرند و می توان ادعا کرد که کمترین صدمه را برای محیط زیست به همراه دارند.

همچنین لیوان هایی با این ویژگی، استاندارد هستند و اصول بهداشتی در استفاده از آن ها رعایت شده است.

چاپ لیوان کاغذی
چاپ لیوان کاغذی

طراحی و چاپ لیوان کاغذی

همانطور که می دانید، چاپ لیوان کاغذی را معمولا به صورت تمام رنگی انجام می دهد تا بتواند یک تبلیغ ایده آل و مخصوص برای سفارش دهنده محسوب شود.

با این کار، در واقع در حال آماده سازی یک تبلیغ شیک و مدرن هستید که کاربرد فراوانی دارد.

در چاپ لیوان های کاغذی می توانید همانند سایر موارد تبلیغاتی، یا طرح از پیش آماده داشته باشید یا این که به طراح پرگاس اعلام کنید که تمایل دارید، با توجه به تجربه و سلیقه ای که در این زمینه داراست، خود او، طراحی نهایی را انجام دهد و برای شما ارسال دارد.