صنعت چاپ کارتن بسیار صنعت پیچیده ای است و می تواند شرایط متفاوتی را برای افراد به همراه داشته باشد. چاپ کارتن صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. زیرا زمانی که یک محصول مشخص در صنایع گوناگون تولید می شوند، نیاز دارند تا در یک کارتن و یا جعبه ای قرار بگیرند. به این ترتیب، از آن محصول محافظت خواهد شد. کارتن های صنعتی با توجه به نوع محصولی که قرار است داخل آن ها قرار بگیرد، تولید می شوند یعنی هم کیفیت کارتن در این جور مواقع مهم است هم ابعادی که محصول مورد نظر دارد.

قیمت چاپ کارتن صنعتی

چاپ کارتن صنعتی با توجه به نوع متریال به کار رفته در آن انجام می شود و باید اطلاعاتی همچون نام محصول، مشخصات اصلی و همینطور برند تولیدکننده آن هم درج شود. روش های مختلف چاپ می تواند شامل فلکسو، افست و لمینت باشد. کارتن های صنعتی که جهت بسته بندی محصولات به کار برده می شوند، نمی توانند بدون چاپ باشند زیرا در این صورت هیچ امنیتی وجود ندارد. حتی ممکن است محصول در اثر حمل نامناسب دچار مشکلاتی شود.

بنابراین با توجه به تجربه ای که ما در پرگاس داریم، به شما پیشنهاد می کنیم که کلیه مراحل طراحی تا چاپ کارتن های صنعتی را به ما بسپارید تا نتیجه مناسبی از آن دریافت کنید.