انواع چاپ بر روی کارتن محصول، امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه ویژه ای داشت.

دقت کنید که هرچقدر محصول تولیدی شما از کیفیت بالاتری بهره مند شده باشد اما از بسته بندی جذابی برای آن استفاده نکنید، بدون شک، شاهد فروش پایین آن محصول خواهید بود.

توجه داشته باشید که نوع طرح و چاپی که روی کارتن انجام می شود، بر اساس نظرات خود مشتری صورت می گیرد.

نحوه چاپ روی کارتن

بر اساس نوع کارتنی که برای خود انتخاب کرده اید و جنسی که دارد، می توان روش چاپ آن را به خوبی مشخص کرد.

چندین روش چاپ در این صنعت کارتن سازی و چاپ بر روی کارتن وجود دارد که لازم است اطلاعات بیشتری در این باره داشته باشید.

در این میان مهم ترین مسئله ای که باید در نظر بگیرید، آن است که بسته بندی یکی از ضروری ترین اقدامات در فروش محصول به شمار می آید. همچنین این بسته بندی و چاپ، به نوعی بیانگر ویژگی های محصول و شناساندن آن به مشتری ها هستند.

انواع چاپ بر روی کارتن محصول

در مجموعه پرگاس، چاپ انواع کارتن محصول، در کیفیت بالایی انجام می گیرد. این روش های چاپی متفاوتی که برای امر فوق وجود دارند، کاملا به درخواست مشتری انجام می شوند. البته که نوع کارتن و جنسی که دارا است هم در انتخاب دخیل می باشد. انواع روش های چاپی عبارتند از:

1. چاپ سیلک

در این روش چاپی از شابلون استفاده می نمایند و رنگ های مورد نظر به این ترتیب، بر روی سطوح متفاوتی، چاپ می شود. در حقیقت، رنگ ها به صورت کاملا مستقیم روی سطوح مورد نظر ما درج خواهند شد. از این روش برای تیراژ پایین استفاده می کنند و از نظر کیفیتی و سرعت هم پایین تر از روش های دیگر هستند.

2. چاپ لمینتی

این روش چاپی به صورت چسباندن یک مقوایی که روی آن به روش افست چاپی انجام شده است، بر روی کار صورت می گیرد که یک پوشش سلفونی نیز روی آن قرار داده اند. به این ترتیب، در مقابل هرگونه ضربه مقاوم هستند و کیفیت چاپ بالایی در آن ها مشاهده می شود. کارتن های لمینتی فوق العاده جذاب و شیک هستند و معمولا برای صادرات کالاها از این روش استفاده می شود.

3. چاپ افست

چاپ افست با کمک دو لاستیک استوانه ای که به رنگ آغشته هستند، صورت می گیرد. معمولا جعبه های مقوایی و لمینتی از این روش استفاده می کنند . کیفیت فوق العاده بالایی هم دارد. دستگاه های این روش بسیار گران هستند و کلا از چهار رنگ مشکی، قرمز، آبی و زرد استفاده می کند. کیفیت چاپ، سرعت و ماندگاری در این روش بالا است و شاهد تولید سریع و آسانی خواهید بود.

4. چاپ فلکسو

چاپ فلکسو مستقیما روی کارتن انجام می شود و به این ترتیب، چاپ انواع لوگو و یا اطلاعات اصلی محصول با کمک این روش روی کارتن بسته بندی محصول درج خواهند شد. برای این کار، کلیشه ای می سازند و سپس عملیات چاپ آغاز می گردد. چاپ فلکسو می تواند به شکل تک رنگ، دو و یا حتی سه رنگ انجام گیرد و قابلیت اجرا روی هر دو نوع کارتن سفید و قهوه ای هم دارد.

چاپ انواع کارتن محصول

چاپ و بسته بندی هر نوع کارتنی، قابلیت اجرا دارد و می توانید سفارشات خود را به راحتی از طریق سایت مجموعه پرگاس پرینت به ثبت برسانید.

مطالب مرتبط: خدمات چاپ در کرج

این نوع از چاپ بر اساس درخواست مشتری به ثبت می رسد و اطلاعات لازم به این افراد داده خواهد شد.

جعبه و کارتن ها از اشکال متفاوتی برخوردارند که هرکی از طراحی خاصی پشتیبانی می کنند و ظاهر متفاوت تری هم دارند.

جعبه های قفسه ای شکل که بیشتر از این نوع کارتن ها جهت به نمایش درآوردن محصولات گوناگون در فروشگاه های مختلف استفاده می شود.

دو ویژگی مهم می توانیم برای این کارتن ها نام ببریم، اول این که به منظور محافظت از محصول تولیدی به کار برده می شوند.

دوم آن است که به معرفی محصولی می پردازد که قصد فروش آن را دارید.

طراحی کارتن مواد غذایی

کارتن مواد غذایی که لازم است از مقاومت کافی برخوردار باشند و شاهد دوام خوبی از آن باشیم. چاپی که روی این نوع از بسته بندی ها انجام می شود باید به گونه ای باشد که عاملی در جذب مشتری به حساب آید.

بنابراین نوع طراحی و چاپ عاملی در بهتر خرید کردن مشتری است. در نتیجه بایستی از تمامی رنگ ها استفاده کنید تا بر روی کارتن های مورد نظر چاپی را ایجاد نمایید.

کارتن های کفش که بیشتر از آن ها به جهت معرفی برند استفاده می شود.

بنابراین باید طراحی و حتی چاپی که روی آن ها صورت می گیرد، کیفیت فوق العاده عالی داشته باشد.

چاپ بر روی کارتن خرما که با توجه به نوع خرمای داخلی جعبه، انجام می گیرد. چاپ تصویر این جعبه ها بهتر است از نوع لمینتی باشند تا چاپ بهتری را شاهد باشیم.

طراحی کارتن خاص

جعبه پیتزا هم باید به گونه ای چاپ شود که بتواند در همان نظر اول، توجه مخاطب را به خود جلب نماید.

چاپ بر روی کارتن های پستی که معمولا از یک رنگ مشخص در تولید آن ها استفاده می شود. چاپ نوشته را با چاپ لمینتی ایجاد نمایید تا کیفیت بیشتری داشته باشد.

مطالب مرتبط: چاپ و تبلیغات

این نوع از چاپ هایی که روی کارتن های پستی انجام می شود، بیشتر جنبه محافظتی دارند.

کارتن های مخصوص حمل تخم مرغ هم که معمولا در دو رنگ سفید و قهوه ای تولید می شود. چاپ روی آن بر اساس نظر مشتری صورت می گیرد.

البته که کارتن های صادراتی از اهمیت بالایی برخوردارند و باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

کارتن های بایگانی، کارتن هایی که درپوش دارند، انواع کنگره دار، پنج پانلی، جعبه هایی با برش قالبی و قفل های سر خود هم از آن دسته کارتن هایی هستند که استفاده زیادی دارند.

شما نیز بر اساس نوع محصولی که دارید و تولید می نمایید، می توانید یکی از چاپ انواع کارتن محصول را انتخاب نموده و جهت سفارش، از طریق سایت مجموعه پرگاس، اقدامات لازم را انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا شما را مورد راهنمایی قرار دهیم.

در باره ی نویسنده

Admin_Web

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره شبانه روزی