روش های نوین چاپ بنر، چاپ بنر از اهمیت بالایی در بازاریابی و تبلیغات برخوردار است و باید با دقت بالایی انجام شود.

بنابراین باید بدانید که این کار از همان ابتدای طراحی تا مراحل پایانی که به چاپ منجر می شود، لازم است توسط افرادی خبره و کاربلد انجام گیرد.

شاید بسیاری افراد باشند که بتوانند در زمینه چاپ بنر به شما کمک کنند و یا این کار را به راحتی انجام دهند. بنابراین کار سختی نیست اما نیازمند مطالعات بسیاری می باشد.

بنر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

در پاسخ به سوال بنر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

باید بدانید که بنر، دقیقا همان تابلوهای بزرگ تبلیغاتی و چاپی هستند که تمامی شرکت ها و همینطور برندهای مختلف، با کمک آن، سعی در انتقال پیامی به مخاطبان خود دارند.

پیامی که ارائه می گردد، ممکن است بیان کننده معرفی یک محصول کاملا جدید و تازه تولید شده باشد. یا این که هدف از آن، ایجاد یک کمپین تبلیغاتی است. به این ترتیب، مجموعه می تواند یک متن و یا پیغامی تاثیرگذار را جهت ایجاد جلب توجه مخاطب خویش، در معرض نمایش قرار دهد.

انواع چاپ بنر

بنرها را به دو صورت دیجیتال و چاپی ارائه می دهند و می توانید آن ها را در ابعاد متفاوتی مشاهده نمایید.

استفاده از آن ها در هر نوع فضای داخلی و خارجی، ممکن است. چاپ بنر در روش های گوناگونی انجام می گیرد. هر مجموعه ای با توجه به نوع دستگاه هایی که در اختیار دارد، یکی از روش های چاپ بنر را برای خود بر می گزیند.

مطالب مرتبط: خدمات چاپ در کرج

بنابراین قبل از این که سفارشات خود را به صورت دقیق ثبت نمایید، مطمئن شوید که آن مجموعه دقیقا همان روشی که شما مد نظر دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

از مهم ترین روش های چاپ بنر، می توانیم به دو روش دیجیتال و افست اشاره داشته باشیم.

هریک از روش هایی که بیان می شود، دارای قیمت متفاوتی است. با توجه به این موضوع که بنر هم در فضاهای داخلی کاربرد دارد هم مورد استفاده در فضاهای خارجی است، باید بدانید که روش چاپ باید متناسب با این کاربردها انتخاب شود.

روش های نوین چاپ بنر

همانطور که متوجه شدید، چاپ افست و دیجیتال از برترین روش های چاپ بنر شناخته شده است.

بنابراین بایستی با مزایا و معایب هریک از روش های چاپی فوق آشنا شوید تا بهتر بتوانید در این رابطه تصمیمات لازمه را بگیرید.

معمولا از چاپ افست در مواقعی استفاده می شود که فرد در نظر دارد تا در یک زمان مشخص و ثابت، تعداد زیادی از بنرهای مورد نظر خود را چاپ نماید.

چاپ افست بنر

بنابراین در چاپ افست، می توان هر آن چه که نیاز است را در تیراژ بالا، مورد چاپ قرار داد.

چاپ دیجیتال در یک زمان کوتاه و کیفیت بالایی می تواند، بنرهای مورد نظر شما را تحویل دهد.

چاپ های دیجیتالی را می توانیم در دو گروه جوهرافشان و حرارتی تقسیم بندی کنیم. توجه کنید که در روش جوهرافشان، بنری که خام است را وارد دستگاه می کنیم و سپس جوهر در رنگ های متفاوتی بر روی آن پخش می گردد.

به این ترتیب، تصاویر و دیگر المان های مورد نظر، به راحتی مورد پرینت و چاپ قرار می گیرند.

طراحی و چاپ بنر

در روشی که با عنوان حرارتی بیان شد، جوهر رنگی را در قسمت محفظه اصلی چاپگر قرار می دهند. زمانی که بنر خام را در داخل دستگاه قرار می دهیم، رنگ ها با حرارتی که به آن ها وارد می شود، مورد تصعید قرار می گیرند و در نهایت به گاز تبدیل می شوند.

مطالب مرتبط: چاپ بنر در کرج

پس از گذشت مدت زمانی خاص و سرد شدن آن رنگ ها، به راحتی بر روی بنر خواهند نشست. تمامی اطلاعاتی که از این طریق بر روی بنر مورد چاپ قرار می گیرد، از دوام و همینطور ماندگاری بالاتری برخوردار است.

در زمان ثبت سفارشات خود به نوع طراحی بنر و همچنین تیراژ و سایر ویژگی های آن توجه ویژه ای داشته باشید.

زیرا تنها در این صورت است که می توانید بهترین روش چپ بنر را انتخاب کنید. اگر هم به هر دلیلی دچار مشکل شده اید، می توانید از مشاوران و به عبارتی کارشناسان فروش پرگاس در این رابطه کمک بگیرید.

این افراد توانایی بالایی در زمینه ارائه اطلاعات دقیق به کاربران محترم دارند.

پیش از ثبت سفارشات خویش، حتما مورد مشاوره قرار بگیرید تا نتیجه رضایت بخشی را در بر داشته باشید.

در باره ی نویسنده

Admin_Web

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره شبانه روزی