اگر شما هم به دنبال پیدا کردن یک کارت ویزیت خوب هستید تا بتوانید با کمک آن به معرفی کسب و کار خود بپردازید، لازم است با انواع کارت ویزیت و ویژگی هایی که دارند، آشنا شوید. معرفی انواع کارت ویزیت به شما کمک می کند تا بهترین و مناسب ترین کارتی که می تواند تمامی آنچه در نظر شما است را به راحتی پوشش دهد و سفارش متناسب با نیاز خود داشته باشید.

کارت ویزیت چیست؟

جالب است بدانید که انقدر تنوع کارت های ویزیت زیاد است که ممکن است حتی در زمان سفارش نیز دچار سردرگمی شوید. ما با بیان ویژگی ها و مشخصات این نوع از کارت های ویزیت، تصمیم داریم تا شما را با انواع کارت ویزیت آشنا سازیم. به این ترتیب می توانید بهترین کارت را از نظر خود و یا توجه به آنچه در نظر دارید، سفارش دهید.

• کارت ویزیت گلاسه یووی

در رابطه با این نوع از کارت ویزیت، باید بدانید که اولین جنس کارت ویزیتی است که در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد.

با انتخاب این نوع از کارت، می توانید با هزینه مناسبی، تیراژ بالایی از کارت ویزیت را داشته باشید.

روکش براقی را در تولید این کارت به کار برده اند که جلوه گر هر رنگی است.

طرح کارت بر روی کاغذهای گلاسه 300 گرم چاپ می شوند و با استفاده از پودر یووی، برای آن روکشی ایجاد می کنند. یه کار بردن این روکش می تواند از کارت شما محافظت نماید.

• کارت ویزیت لمینت براق و مات

از ویژگی های بارز این نوع از کارت ویزیت، می توانیم به گرد بودن لبه های آن ها و همینطور ضخامت این کارت ها اشاره ای داشته باشیم. کارت های ویزیتی که لمینت هستند و روکش براقی دارند را می توانیم به عنوان پرطرفدارترین کارت های ویزیت برشمریم. زمانی که از روکش براق برای این نوع از کارت استفاده می شود، باید بدانیم که جذابیت کارت بیشتر از قبل شده است.

لمینت مات هم از همیت خصوصیات برخوردار می باشد اما با توجه به نوع طراحی که دارد، یک کار شیک تر به حساب می آید. طرح مورد نظر در هر دو نوع مدل بر روی کاغذهای 300 گرم گلاسه چاپ می شوند، در نهایت لمینت براق و یا مات را بر روی آن ها می کشند. با این کار، می توانید مانعی ایجاد کنید تا کارت دچار شکستگی نشود.

• کارت ویزیت سلفون براق

از این کارت بیشتر در زمان هایی استفاده می کنند که رنگ های شاد به کار برده اند. ایجاد فضایی صمیمی و فانتزی در زمان استفاده از این کارت وجود دارد. روکش براقی که برای این کارت به کار برده می شود، می تواند عاملی در افزایش درخشندگی رنگ آن ها باشد. برای این کار از کاغذهای 300 گرمی استفاده می کنند و با سلفون آن را پوشش می دهند. منظور از سلفون همان لایه های نایلونی نازک است که بر روی کاغذ چاپ شده کشیده می شوند.

مطالب مرتبط: خدمات چاپ در کرج

این روکش می تواند علاوه بر افزایش زیبایی کارت، از آن نیز محافظت نماید. کارت فوق، قابلیت انعطاف زیادی دارد و با لمینت تفاوت بسیاری دارند. سلفون ها در دو گروه مات و همینطور براق قرار دارند. این نوع از کارت هم طرفداران خاص خود را دارد.

• کارت ویزیت کتان آلمان

لازم است بدانید که کارت ویزیت کتان آلمان، یکی از محبوب ترین و حتی پرتیراژترین کارت هایی است که طراحی و تولید می شود. با توجه به خصوصیاتی که می توان برای این کارت بیان کرد، بیشترین کسب و کارهایی که از این کارت استقبال می کنند، با اصالت و قدیمی هستند و ترجیح می دهند برای معرفی خود از کارت های شیک و نفیس بهره ببرند.

این کارت، یک بافت راه راه و یا در برخی مواقع، شطرنجی دارد. طراحی که برای این کارت صورت می گیرد، باید ساده بوده و زمینه سفید داشته باشد. با توجه به بافتی که در این کارت مشاهده می شود، نمی توانیم به هیچ وجهی، رنگ های پرحجمی را به کار ببریم.

• کارت ویزیت کتان پلاستیک

کارت ویزیت کتان پلاستیکی، تقریبا از حالتی پلاستیکی برخوردار است اما باید بدانید که پلاستیکی نیست. تار و پود به هم پیوسته ای دارند که عاملی در باکیفیت چاپ شدن کارت های ویزیت هستند. کارتی فوق العاده خاص و مدرن را تشکیل داده اند که به عنوان یک کارت اسپرت و جوان پسند شناخته می شوند.

• لمینت براق مربعی

این مدل از کارت های ویزیت، به عنوان کارت های فانتزی شناخته شده اند و با توجه به شکل و شمایل مینیمالی که دارند، برای تمامی کسب و کارهای مدرن، کاربرد دارند. با کمک این نوع از کارت ویزیت، می توانید یک فضای خارج از چارچوب خشک را ایجاد کنید. در صورتی که ایده طراحی جالبی داشته باشید، می توانید یک کارت فوق العاده پرفکت در اختیار داشته باشید. کارت های لمینت براق، مربعی شکل هستند و گوشه های گردی دارند.

• کارت ویزیت لمینت مات مربع

کارت فوق هم در گروه کارت های مدرن قرار دارد و یک کارت فانتزی به شمار می آید. کارت لمینت مربعی به صورت مات، گوشه های گردی دارد. در کنار روکش های لمینت، می توانید از طلاکوبی هم استفاده کنید تا یک کارت زیباتر و به عبارتی جذاب تر داشته باشید.

• کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب

با ارائه یک طرح حرفه ای بر روی کارت های ویزیت، می توانید یک کارت زیبا و فوق العاده برجسته در اختیار داشته باشید. در این صورت، یک کارت ویزیت منحصر به فرد را خواهید داشت. چاپ این نوع کارت، روی کاغذهای گلاسه 300 گرمی ممکن است که طلاکوب و لمینت کشی می شود. در نهایت برجستگی هایی را بر روی کارت اعمال می نمایند و حال یک کارت ویزیت دور گرد با ویژگی های فوق را دارید.

• کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته

کارت لمینت استحکام بالایی دارد و کارت های مخملی هم لطافت زیادی دارا می باشند. ترکیب این دو در کنار برجستگی های ایجاد شده، می تواند کارت پرمخاطبی را به وجود آورد. این کارت از ضخامت و استحکام بیشتری نسبت به سایر کارت ها برخوردار است. بهترین پیشنهاد می تواند، انتخاب این کارت باشد زیرا در برابر آسیب های فیزیکی هم بسیار مقاوم می باشد.

در باره ی نویسنده

Admin_Web

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره شبانه روزی