تمامی شرکت های بزرگ و مهم برای روزهای آخر سال خود، درخواست سفارش چاپ سررسید و سالنامه 1402 دارند. زیرا این کار را می توان یکی از رایج ترین و به عبارتی پرکاربردترین روش های تبلیغاتی محسوب کرد. با هدیه دادن سالنامه و سررسید، می توانید روشی مقرون به صرفه در تبلیغات را تجربه کنید. نکته مهمی که وجود دارد، این است که لازم نیست حتما سفارش چاپ سالنامه و یا حتی سررسید، در تیراژ بالایی باشد.

ضرورت چاپ و سررسید و سالنامه 1402

بلکه شما می توانید سالنامه و یا سررسید را به صورت اختصاصی چاپ کنید و به عنوان هدیه به فرد مورد نظر خود اهدا کنید. در حقیقت با انجام این کار برای شرکت خود، یک گیفت تبلیغاتی تولید کرده اید که می تواند در افزایش فروش شما نقش به سزایی داشته باشد. زمانی که قصد چاپ این دو محصول تبلیغاتی را دارید، لازم است تا برند و لوگوی خود را روی این محصولات قرار دهید تا به خوبی بتواند وظیفه تبلیغات مجموعه شما را عهده دار شود.

مطالب مرتبط:

خدمات چاپ در کرج

نکات مهم خرید سالنامه 1402

امروزه شرکت های بسیاری هستند که به منظور برندسازی به این روش از تبلیغات روی آورده اند. تمامی شرکت ها بر این امر واقف هستند که چاپ سررسید آن هم به شکل اختصاصی، می تواند تاثیر زیادی در معرفی آن ها داشته باشد. از آن جایی که سالنامه ها به جهت نوشتن اتفاقات و یا قرارهای روزانه و سایر موارد هستد، بنابراین کاربرد زیادی دارند. شما با هدیه دادن این محصول، می توانید به صورت مداوم، برند خود را پیش چشمان مخاطبین مورد نظر خود قرار دهید.

سفارش چاپ سررسید و سالنامه 1402

راهنمای خرید سررسید و سالنامه 1402

به منظور سفارش چاپ سررسید و سالنامه 1402، می توانید از طریق پرگاس اقدام کنید. در زمان ثبت سفارشات شما، مشاوران مجموعه تمامی موادر را با دقت بالایی بررسی می کنند تا در زمان ثبت سفارش با هیچ مشکلی روبرو نشوید. توجه داشته باشید که در هگام چاپ سررسید و یا سالنامه، باید پارامترهایی را مد نظر قرار دهید. این پارامترها مرتبط با قبل از چاپ و همینطور بعد از چاپ هستند که باید مور توجه قرار بگیرند.

مطالب مرتبط:

چاپ سررسید در کرج

اگر نوع سررسید مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنید و کاربرد آن را هم مورد توجه قرار داده باشید، تاثیرگذاری بیشتری از آن ها دریافت خواهید کرد. سایزهای سررسید اهمیت بالایی دارند و معمولا سفارش آن ها در ابعادی که بیشترین متقاضی را دارد، صورت می گیرد. حتی لازم است به نوع جلد آن ها توجه داشته باشید تا دقیقا همان چیزی را سفارش دهید که انتظارش را داشته اید.

فرم و نوع صحافی سالنامه و سررسید هم مهم است که به صورت دوخت، سیمی و یا کلاسوری تهیه شده باشد. کاغذهای تحریر و کرم هم در داخل آن ها به کار برده می شود که باید نوع آن را برای خود مشخص کنید. صفحات داخلی این محصولات هم ممکن است با یکدیگر تفاوت هایی داشته باشد که باید برای خود مشخص کنید، به کدام نوع و مدل از آن ها نیاز دارید. هریک از این مواردی که اشاره داشتیم، می توانند قیمت های متفاوتی را برای شما رقم بزنند. بنابراین به بررسی دقیق تمامی آن ها بپردازید سپس سفارش خود را ثبت کنید.

در باره ی نویسنده

Admin_Web

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره شبانه روزی