طراحی جعبه یا بسته بندی چیست؟ یافتن پاسخ درستی برای این سوال، می توان تمامی ابهامات شما را در این زمینه رفع نماید. آیا تا به حال شده است که محصولی خاص را که لازم است در شرایط منحصر به فردی مورد جابجایی قرار گیرد را بدون بسته بندی در اختیار بگیرید؟! مسلما پاسخ شما منفی خواهد بود. زیرا بسته بندی می تواند سلامت کالا را تا حدودی تضمین کند. حال باید به بررسی این موضوع بپردازیم که دو محصول کاملا یکسان با ویژگی و مشخصات مشترک داریم.

اصول طراجی جعبه و بسته بندی محصول

یکی از آن دو با بسته بندی به شما نشان داده می شود که طراحی شکیل و جذابی دارد در حالی که بسته دیگر، کاملا ساده و بدون رنگ و لعاب است. انتخاب شما کدام بسته خواهد بود؟ مطمئنا بسته ای که طراحی بی نظیری دارد را برای خویش انتخاب خواهید کرد. به این صورت است که از سمت تولیدکننده، شاهد یک بازاریابی درست و اصولی هستیم.

 

طراحی جعبه یا بسته بندی چیست؟

زمانی که محصولی را تولید می کنید و یا قصد فروش و بازاریابی آن را دارید، لازم است به بسته بندی آن هم فکر کنید. نکته مهم این است که قبل از بسته بندی، نوع طراحی آن باید در نظر گرفته شود. این طراحی و بسته بندی، گزینه های بسیاری را در پی دارد که به منظور به دست آوردن یک بسته بندی عالی، باید تمامی آن ها را مد نظر خود قرار دهید.

هدف از بسته بندی و طراحی جعبه

مهم ترین هدف از بسته بندی شامل مواردی می شود که به حفاظت از محصول مورد نظر ختم خواهد شد. به وجود آوردن یک جذابیت بصری ویژه در نظر مشتری هم می تواند از دلایلی باشد که به بسته بندی محصول می پردازیم.

شاید برایتان جالب باشد:

طراحی جعبه در کرج

طراحی بسته بندی را با توجه به مواردی در نظر می گیرند و آن را اعمال می نمایند. به عنوان مثال، میزان رقابتی که در تولید آن کالا وجود دارد، طراحی خلاقانه و در کنار تمامی این موارد، بودجه ای که فرد برای امر بسته بندی منظور کرده است.

طراحی جعبه جذاب و تاثیر آن بر فروش محصول

تمامی موارد فوق در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا بتوانند یک طراحی جذاب را برای بسته بندی محصول در نظر بگیرند. برای این که یک محصول در شرایط عالی مورد بسته بندی قرار بگیرد، باید به نوع ساختار آن، جنسی که دارد، رنگ و طرح آن، اطلاعات و مشخصات محصول مورد نظر، توجه کرد. از مهم ترین اهداف بسته بندی، این است که آن محصول را از سایر محصولات همسطح و همشکل، متمایز نماییم. در کنار آن، حمل و نقل این نوع محصولات هم به درستی انجام شوند.

طراحی جعبه محصولات

بنابراین طراحی جعبه و یا بسته بندی درست و اصولی می تواند مزایای بسیاری را برای فرد سفارش دهنده در بر داشته باشد. به این ترتیب، فرد می تواند یک محصول متمایز و منحصر به فرد را وارد بازار کند.

مطالب مرتبط:

خدمات چاپ در کرج

این باور را هم داشته باشد که بالاترین تقاضا را برای محصول خود خواهد داشت زیرا طراحی و بسته بندی آن به بهترین شکل ممکن انجام شده است. البته باید این کار را هم به کاردان آن بسپارید. با این اوصاف، پرگاس می تواند در این زمینه، همان رضایتی که در نظر دارید را برای شما به ارمغان آورد.

در باره ی نویسنده

Admin_Web

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره شبانه روزی